Tangerine, living reflections from a dream.


Jag ÄLSKAR Led Zeppelin, finns verkligen inget bättre band och kommer aldrig någonsin existera något som når upp till deras nivå. Hade bara lust att säga det. Och ja, jag tror faktiskt jag är den personen som älskar Led Zeppelin mer än alla andra som gör. Snart blire en tatuering till deras ära att ha funnits, och som ett tack för att de har hjälp mig att inse en hel del saker här i livet. Det går verkligen inte att förklara, hur mycket de verkligen betyder för mig, homosexuellt nog.

Det är helt enkelt det bästa bandet som någonsin existerats.

Measuring a summer's day,
I only find it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

Tangerine, Tangerine,
Living reflections from a dream.
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.

Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.

Tangerine, Tangerine,
Living reflections from a dream.
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0