@Skatans place... FINALLY


Idag har varit en regnig dag här i Sverige... Vilket betyder att den varit ganska jobbig, men ändå, vad är Svensk sommar utan sitt ösregn? Nada choklada. Anyway... Idag gick jag och Skatan upp 12:40 för jag sa till honom att jag ville åka till Göteborg med honom innan han skulle skejta, men han envisades hela tiden om att han ville käka något innan vi åkte...

...Viiilket inte var passande alls, för jag tänkte överaska honom med kinabuffé, som en tidig födelsedagspresent men också som en månadsdagspresent, så jag var tvungen att berätta som det var för att han inte skulle äta, hyfsat fail. När klockan var 13:54 trodde jag att vi bestämde att han skulle lämna sina saker hemma hos mig så att vi inte skulle missa pendeln, och om vi var vid hans hus 10 minuter innan pendeln skulle gå så skulle vi ta nästa.

Hans moppe är snabbare än min och självklart var han jätte långt före, och sen hade jag även råkat lägga min mobil i packboxen i moppen så jag kunde inte kolla vad klockan var, men jag tänkte ''Eh, om jag kör förbi Skatans hus och ser moppen så betyder det bara att klockan är för mycket. När jag åkte förbi såg jag ingen moppe, så jag åkte vidare. När jag var vid Älvsåkerskolan var klockan 14:15, vilket betyder att det var 6 minuter kvar så jag tänkte ''YES, vi hinner i alla fall!''.

När jag kom fram till stället där jag och Skatan ställer mopparna så var han inte där. Istället gick jag in i kiosken och försökte ringa honom, men tanke på att det ösregnade, och där träffade jag även Felicia som jag satte mig och snackade med ett tag innan jag såg Skatan åka förbi kiosken. När jag gick tillbaka till stället var han inte där, men då jag skulle ringa honom ringde han mig och frågade vart jag var, sedan när han kom dit igen förklarade han att han tydligen hade med sig sina grejer och lämnade de på vägen, och sedan tappade han även sin mobil på vägen, så det var därför det tog sådan tid.

Vi satte oss i kiosken i väntan på nästa pendeln och snackade med Felicia så länge. Pendeln kom och vi hann med den mot Göteborg. Sedan gick vi och satte oss på Sun Wall, och mätta blev vi!





Kineser och deras jätte små, äckliga koppar. Fattar ni hur liten den var?


Anyway, efter det så drog vi mot stationen som gick 16:17, satte oss i ett litet hörn och tog en massa fula kort på oss själva och folk som gick förbi.

.........Behöver jag kommentera något?









Hahahah Skatan, du är så jävla ful, din rövhatt♥





HAPPYFACE:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


När pendeln var vid Liseberg så hoppade vi av och gick till Ica Focus, men på vägen dit så åkte vi hiss. Grymt ball är jag som kan stå med båda fötterna på de där ''armstöden''.............................................................. Nä fast nää.


Man ser min fot läääääängst ner i det högra hörnet, så ni vet. Och ja, jag hade flipflop på mig idag... Inte lyckat, någonstans.


Vi gick som sagt till Focus och där köpte vi varsin Jolt (på bild längre ner) och tog sedan pendeln hem igen. As kallt och blött på vägen hem, och sen när vi kom hem till mig hämtade jag bara lite grejer, sedan drog jag och Skatan ner till sjön och badade.

Vi badade i kanske 5 minuter, så äckligt kallt! Vi drog sedan direkt hem till Skatan och ja, nu sitter vi här. Jag har suttit och skrivit detta inlägg ett jävla bra tag och Skatan sitter och spelar Dirt 3, sen vet jag inte vad vi ska göra, spela kort eller något sånt, får se.


Men det är lugnt, kan sitta här ett bra tag till, t1h1. I alla fall tills chipsen tar slut. RAWR RAWR


Men anyway, funderar på att kolla klart på Titanic snart och ja, hare gött helt enkelt. Men ja, nu har jag skrivit ett fruktansvärt långt inlägg, så nu drar jag åt helvete. Kiss out!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0