Nya Spiderman filmen... Bra eller Anus?


Alltså, jag vet inte riktigt... Alltid äääääääälskat övriga Spiderman filmerna, och jag har varit jävligt skeptisk mot att Tobey inte är Spiderman i den här filmen och plus, inte samma regissör, men filmen verkar ändå ganska bra, fast ändå stör jag mig på den av någon anledning...

Förväntade mig en Spiderman 4, i följd av samma story med Mary Jane osv... Jag tänker se den, ingen tvekan om det! Tvekar dock på att jag kommer gilla den lika mycket som de andra Spiderman filmerna... Tveeeeeeeek påre.

Jag bedömmer det som ett Anus så länge, tills jag sett filmen, vilket inte kommer hända på ett bra tag.



Dessutom tycker jag den nya spidermandräkten ser mer ut som en manlig baddräkt... Inte alls like badass som den gamla dräkten som Tobey hade, in my opinion.

Denna är mööööööööööööcket sexigare, mycket mer lik den originala dräkten från serietidningarna. Och ja, den är sexig.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0