Nu ligger det på Kiffes axlar...


Klockan är nu 14:09 och jag gick upp för ca halv timma sedan, och nu väntar jag på sms från Kiffe som avgör om det blir tältning idag eller inte, annars blire förmodligen så att Frida kommer hem till mig och vi lanar istället, men det funkar det med!

Men hmm, förövrigt sitter jag nu och dricker mitt morgonkaffe, och sooooooom sagt väntar på att få sms från en trött Kiffe, och ja, det är väl allt jag kommer göra idag förmodligen. Kanske går ut och joggar också, får se vad jag har lust med.

Men nu ska jag ut med min mor och göra det vi skogsmullar gör på våran fritid: Ut och plocka svamp. HARE


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0