NU BLIRE LIIIIIIIIIIIIIIIITE pastime grejer

99 saker (du inte visste) om mig

okey, ni kanske vet dom flesta sakerna men ja, whatever.


1. Fullständigt namn? - yohanna gina elizabeth peterson

2. Exakt ålder? - 17 år, 6 månader och 15 dagar om 26 minuter:)

3. Vart bor du? - här

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och bror

5. Husdjur? - måålly och fåååååååååhååååågel

6. Färg på ditt hus? - rött

7. När är du född? - 14 januari 1994

8. Klass? - MPK10

9. Vilket år tar du studenten? - 2013

10. Något jobb? - nepp

11. När ska du sova ikväll? - får la se, när jag är trött

13. Duschat idag? - japp

14. Kramat någon idag? - yes

15. Pussat någon idag? - aaaaaaahaaaa

16. Vad har du ätit? - grejer

17. Dagens klädsel? - ölböser och tee, just nu i alla fall

19. Dagens sötnos? - min chipspåse, doritos<3

20. Dagens roligaste? - att min pappa räknade ut hur många minuter han varit tillsammans med min mamma och sa ''åh fyfan''

21. Har du många vänner? - tillräckligt för att jag ska överleva

22. Hur många har du kysst? - hmm... oj, 6-7 kanske?

23. Vem kramade du senast? - min vovve

24. Hur många vill du ha sex med? - .... you silly goose

25. Hur många har varit otrogna mot dig? - en, jätte länge sedan, haha

27. Har du pojk-/flickvän? - yes!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - tror det var frida eller skatan

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - ''Jag älskar dig med (:''


FAVORIT:

31. Film? - surf's up, walk the line, och ehm... vet inte

32. Låt? - alltså, det finns så många bra alltså!

33. Mat? - pezza?

34. Dryck? - monster och kaffe :D

37. Stad? - new york

38. Land? - usa

39. Ämne i skolan? - svenska, inte engelska längre trots att jag äääälskar det:( läraren suger anus

40. År? - 09 och detta typ:)


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - skatan

42. Personen du kysste? - skatååååååååååååååååååååååååååååååååan

43. Gången du spydde? - i fredags (en vecka sedan)

44. Gången du grät? - kommer inte ihåg

45. Pizzan du åt? - vet inte:(

46. Gången du var i göteborg? - igår!

47. Gången du var i stockholm? - aldrig vart, tänker aldrig åka

48. Gången du var full? - förra torsdagen

49. Gången du var hög? - aldrig vart


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - båda

52. Hund eller katt? - hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på vad som menas med ''festa'', men det beror på humöret

54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel

55. Singel eller upptagen? - upptagen!

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - va? inget av det!

58. Ragga eller bli uppraggad? - inget av det

59. Big brother eller paradise hotel? - inget !!

60. Svart hår eller blont? - SVART

61. Blåa ögon eller bruna? - spela roll?

62. Choklad eller lakrits? - chooooooooklad

63. Göteborg eller stockholm? - göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger

65. Coca cola eller fanta? - coca cola

66. Pizza eller kebab? - pezza

67. Randigt eller prickigt? - randigt

68. Älska eller älskas? - båda

69. Leva eller dö? - aa inte dö ialla fall


ANTAL:

70. Personer du älskar? - några få

71. Personer du hatar? - vet inte om jag hatar någon direkt

72. Personer som sagt att dom älskar dig? - ingen aning

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - som mest 2 st

74. Glassar du ätit på en dag? - mest 8 st, hahah

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - var på west coast riot bara

76. Gånger du haft minnesluckor? - haha vet inte

77. Piercingar har du? - öronen och läppen

78. Personer du saknar just nu? - 2 st

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ooooooooorka 


VEM:

80. Vill du kyssa nu? - skatan

81. Ska du träffa imorgon? - skatan ska komma hit och sleepa här

82. Sjöng du senast för? - mig själv

83. Hade du senast en msnkonversation med? - kommer inte ihåg, är aldrig inne på msn

84. Spelade du tv-spel med senast? - mig själv tror jag

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - bööööööööööööööööööööööööööööög

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hähähääh...........

87. Förtjänar att dö? - alla peddon

89. Vill du sova brevid inatt? - mååååååååååååååålly, och skatan:)


VAD:

90. Gör dig glad? - vissa låtar

91. Gör dig ledsen? - disney filmer får mig fortfarande att grina

92. Vad vill du helst göra nu? - vara med fridielidie, ett jävla bra tag sen nu

93. Önskar du att du slapp göra? - börja skolan igen

94. Vill du ha nu? - pengar och längre sommarlov

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar

96. Längtar du till? - min 18 årsdag, hähähähähääh inte långt kvar

97. Tycker du om dina betyg? - duger för mig

98. Ångrar du i ditt liv? - 2 saker vad jag kan komma på just nu

99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag fått liv överhuvudtaget


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0