Night blogin', on tha toilet


Ville inte lämna min dator helt ensam så ja, nu sitter jag på toa och ja.... Skriver här. Och nej, ni får inte se någon bild då jag sitter här, det är bara.... konstigt.

Så att ta med sig datorn på toa och sitta med den i knät, sedan skriva om det på sin blogg är inte konstigt nog? Seriöst Johanna, du måste växa upp någon dag...

I know, I know... Men vad ska jag göra? Ville inte lämna Glenn ensam... Ja, jag har döpt min dator, det är så mycket jag tycker om honom. Men anyway, måste lägga ifrån mig datorn lite... Brb.

Aaaaah, så där ja! Nu ska jag ta lite flingor och nattkaffe... för att jag gillar det.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0