Needy dog


Bara för att jag inte har något annat för mig...

Du heter: yohanna peterson
Smeknamn: yohanie, stopljus (ja, oliver kallar mig det fortfarande, konstigt nog...)
Låt som när du är ledsen sörjer till: there's a floppy disk on the floor - toby turner
Beroende av: internet, batik, min iPod
Vad tror folk om dig: att jag är grym
Stämmer det: ofc?
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon, mina kläder, mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon: llllllllllligga?
Hur imponerar man på dig: man petar mig i örat
Brukar du skratta för dig själv: det klart?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ''Hahahahah indeed!'' från fridielidie
Var bor du: skogen
Trivs du där: jorå, men vill flytta till usa
Äger du några converse: yes, bruna
Sprit, cider, vin eller öl: beror på humöret
Brukar du bli för full: not really
Är du allergisk mot något: katter, pollen, fjortisar, rosa, lågt batteri på mobilen, ipoden eller datorn
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt: hm... ca 9 timmar
Brukar du komma i tid: beror på hur viktigt det är att man kommer i tid... om det är till skolan händer det att jag tar 1 timma ledigt
När mår du bra: när jag mår bra
När blev du fotad senast: av mig själv idag
Hur känner du dig nu: kissnödig, ganska trött
Vanligaste färg på dina kläder: hmm... inte rosa i alla fall
Vad tycker du om fötter: allas fötter är äckliga
Vad saknar du: förra sommaren
Hade du en bra kväll igår: haha jarå
Favorit dryck på morgonen: kaffe
Rakar du benen: .....påmin mig inte om tjejen på flogging molly konserten bara, DAMN IT
När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 4 tiden
Är du blyg: kan hända
Sysslar du med någon idrott: hahaha, eller jo, om jogga lite då och då räknas?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yepp
Har du spytt offentligt: näpp
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: om jag hade varit toby turner, hade jag pissat sittandes, bara för att. sen hade jag också rakat min röv
Är du nöjd med ditt liv: ja, så jävla många har det så mycket värre
Är du bortskämd: ibland
Vad gör du i morgon: kanske åker iväg med min mor, vara social, kissa, äta glass... det vanliga
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: jennifer aniston
Vad längtar du till: tills den dagen jag flyttar från detta land
Har du bra vänner och äkta vänskap: jadå!
Vad använder du för schampo: vet inte, något billigt och bajsigt
Hur gammal är du: 17 år och ca 6 månader
Tycker du om någon just nu: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao
Gröna eller röda äpplen: .....BESLUTSÅNGEST!!!!!!!
Gillar du golf: länge sedan jag spelade, kommer inte ihåg
Vilken tid gick du upp idag: halv 1 typ
Har du sovit i din egen säng inatt: nepp, sovit i ett fågelbo inatt
Har du strumpor på dig nu: nepp
Är det okej att gråta: hatar att gråta
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara pengarna och sedan flytta till Kalifornien, skaffa strandhus, en hund (samojed).... damn you
Bär du glasögon eller linser: nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: öronen och läppen
Har du tatueringar: till hösten, hähäh
Vill du gifta dig: tror inte det
Vill du ha barn: haha gillar inte barn just nu i denna åldern, but you never know, vissa tycker jag skulle bli en bra mamma (med tanke på att jag är så mogen som jag är)
Solar du ofta: i början av sommaren gjorde jag det, inte just nu
Är du bra på att laga mat: mamma tycker det, haha
Är du flygrädd: haha nej
Hur vig är du: hahaha nej!
Är du musikalisk: not really
Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten eller en gul monster, åhå ja
Vilken är din favoritglass: ingen jävla aningm, twister?
Tror du på ett liv efter döden?: mycket möjligt
Tycker du om sushi?: njaaaaaa
Vad äter du helst när du ser på film: pop corn
Har du tandläkarskräck: ja, så jävla hårdhänta är de! vissa har inte ens handskar på sig, så jävla nasty... räls snart också
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: fan va gay du är
Biter du på naglarna: tyvärr
Röker du: aldrig!
Hur ofta tränar/motionerar du: jag joggar ibland, typ varannan dag eller så
Senaste låt du hörde: lyssnar just nu på ''there's a floppy disk on the floor - toby turner'', älskar den verkligen

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0