Morgon, alla retards som är uppe så här tidigt utan någon anledning...


Gick upp för ca 15 minuter sedan och nu sitter jag i mörkret i mitt rum och dricker kaffe. Varför jag sitter i mörkret är för att Skatan ligger och sover atm, och jag vill vara snel hest och inte väcka honom.
Men ja, förövrigt regnar det och bajs... Det är ju gött det också, speciellt när man ska åka moppe, ut och gå i 1 och en halv timma och sedan ta moppe tillbaka...

Ritade en bild för att få mig att må bättre... Gick ju sådär, den är ganska deprimerande med tanke på att paraplyet endast skyddar min fot. Nu ska jag dra alldeles strax, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0