Mitt internet hatar mig idag...:(


Mitt internet är, som rubriken, verkligen inte min polare idag... Försökt att publicera 3 olika inlägg, okej, nu överdrev jag... Men det förra inlägget jag skulle publicera sparades inte, så ja, jag gick ut och joggade istället, så nu är det gjort i alla fall. Internet har krånglat hela jävla dagen och jag blir ganska pissed på't...:(

Men anyway, imorgon, om det blir fint väder, kommer min mor väcka mig vid 11-halv 12 tiden så ska vi upp till en sjö i skogen och sitta där och grilla hamburgare, förmodligen bada och ja, sitta där ett bra tag. Sen vet jag inte, men jag tror att det blir så att jag drar till Maxi imorgon och köper hårfärg, förhoppningsvis blire så.

Förövrigt har jag nog inget planerat i veckan... Det kanske skulle bli så att jag och Skatan drog hem till Albin, där Frida också är, och grilla och kanske dricka, förhoppningsvis blire så!

Såååååå här sitter jag, i mina ölböser (as usual) och gör nada. Hejdå:)


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0