mina batiksox ♥


Idag gick jag upp 11:00................. Ganska ovanligt. Drömde en mardröm så ville inte somna om, jävla röv. Men ja, jag gick upp och satte på lite kaffe i alla fall (det är slut nu, ofc) sedan satte jag mig här och kollade lite Ray William Johnson vet inte hur länge jag följt hans videos och updates, men mer än 1 år i alla fall.

Planer för idag? Jag har för mig att jag och Skatan skulle ses idag... Ifall vi ska det, har jag ingen aning om när, men hoppas på att vi kanske kan bada idag eller något sånt, så hoppas på ganska tidigt vid kanske 3 i alla fall. Får la ringa honom vid 1 eller något och höra vafan han vill...

Har på mina favoritsox idag också... fan va fina de är. Skriver senare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0