Min batik tee är nääääästan klar...


...Nu ska den bara lufttorka, sedan ska den läggas i kallt vatten så att resten av färgen försvinner, sedan ska den in i tvättmaskinen i 40 grader och torka igen, och inget att detta ovan gjorde jag på mitt linne. Eller jo, jag lät det lufttorka men sedan tog jag bara på mig den och sket i resten, gött!

Anyway, idag gick jag inte upp 13:37......... I know, I know. Men ja, gick upp ungefär 12:40 idag och gick direkt ut och hängde upp min tee och mina sox. Men anyway, GODMORGON!


Såhär ser t-shirten ut so far, blev nöjd förutom att spiralen blev liiiite skev

Mina snygga sox... Men ja, jag kommer vara den enda i hela världen som har exakt såna här sox, tänk på't!


Nej, nu ska jag gå och ta mitt kaffe, sedan ska jag gå ut med Molly. Vid 4 drar jag till Anneberg och tar pendeln till Göteborg med Fridie, som hoppar på i Lindome. Sen får jag la se vad som händer ikväll, skulle kanske träffa Skatjäveln idag, men vi får se.

Kiss & Bajs

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0