Love is just a lie, made to make you blue. Love hurts...


...Och jag vaknade nästan precis. Sitter atm och väntar på mitt kaffe. Internet brutalhatade mig igår så jag la mig tidigt.... Vid typ halv 5 eller så. Ingen idé att vara uppe om man inte har internet, am I right? Jag vet att jag har rätt, ni behöver inte svara högt för er själva.

Brb, ska bara hämta kaffet och ställa ut disken!

Sådär ja! Ehm, förövrigt är det skitväder ute så min mor väckte mig inte tidigare idag trots allt, så jag har absolut inga planer idag. Kanske färga håret, men det får jag se.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu får jag gå. Btw, tror jag skiter i att färga det ''koppar'' eller vafan det heter... Skulle bara bli jobbigt att färga om osv. Blir nog brunt, as usual, och kanske en annan färg i underhåret.

Hade förmodligen sett ut såhär på ett ungefär.... Som Pippi Långstrump.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0