Lazyblog


Kort inlägg, bara för att jag inte har något bättre för mig. Var ute och joggade för ca 1 timma sedan och kom tillbaka för ca 30 minuter sedan. Drog direkt in i duschen (oh yepp, det behövdes verkligen), och nu har jag dragit på min tee och mina svettböser, medan jag sitter och kollar på Family Guy.

Men ja, förövrigt kan jag väl säga att det är hyfsat varmt och att jag är sugen på kaffe... Sååååååå, ja, ska gå och göra lite hade jag tänkt mig, och kanske ta något att äta.

Officiella ''Inte-bry-mig-looken'', och ja, den är awesome. Och hm, jag ser lite kinesisk ut på bilden... Nej, det beror inte alls på blixten, inte alls, måste ha något att göra med att jag är väldigt olik min far på alla möjliga vis... Jag gillar inte alls konstiga ord, ironi eller något annat sådant. Jag måste vara 50% kines, that's it. Wow, en enda bild och allt detta kommer uppp, med 3 p. Mmmmmhm, precis. Nu ska jag avsluta denna texten med ett hejdå... och tre punkter. Och ''och tre punkter.'' GAAAH, det tar aldrig slut! Okej, nu gjorde det det. Det, det, det. Hahaha det, fan va kul det blev. Nej men seriöst, hejdå.

Emopic, 'cause that's how cool I look



Vet inte om jag orkar hämta kaffe... eller mat, för den delen. Jag är lat, ja, jag vet. Goooosh... Aja, får la göra det innan jag börjar gråta, gör en ''Day 30'' grej sen också, för er som bryr sig. BYE BYE BIRDIE

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0