Lay me down - Dirty Heads


Tjaaaaaaa, knappt haft internet alls idag, därav inte skrivit ett piss. Men anyway, vaknade 13:00 idag och gick upp direkt för att ringa Fridie som inte svarade. Istället åt jag en halv citron (och nej, jag skojar inte) och drack kaffe. När klockan slog 13:50 gick jag ut med min hund en stund och sedan sparkade jag lite boll med Mååååååålly.

När klockan blev 16:15 gick jag ut och joggade, fick äckligt ont i fötterna och det tog ca 20-25 minuter för mig att jogga runt hela skiten, plus att jag joggade andra hållet, vilket inte gick bra alls. Tur att man hade Denna låten i öronen, då går allt bra.

När jag kom hem gick jag direkt in i duschen och stod där inne i ca 20-25 minuter, efter det åt jag. Fick sedan reda på att min bror har legat på sjukhus i Turkiet p.g.a något som han och de han är med har ätit. De hade tydligen legat där i 2 dagar men mår bättre nu. Blev fan rädd där för ett ögonblick när min mamma sa att min bror ligger på sjukhus (som är i Turkiet som sagt), trodde det var något jätte allvarligt. Men de mår tydligen bättre nu, så ja, lättande.

Förövrigt ska jag träffa Frida idag som har något med sig hem till mig, kan inte skriva vad det är dock av speciella anledningar. Det blir förmodligen tältning på onsdag (tror jag) och då är det även min och Skatans 10 månadersdag, på torsdag har jaaaaaaaaaaaaaaag (bara jag) namnsdag, på fredag fyller min fågel 17 år, på lördag blire släktkalas hemma hos Skatan och ja, det är mina planer för veckan.

Men ja, förövrigt är jag glad över att min bror mår bra och att jag ska träffa min bästa polare om ca 2 timmar, sen saknar jag min pojke/flicka som jag inte träffat sen i fredags. Men men, jag lever, det är la det som är huvudsaken.

I said it's hot outside, let me go swimming in your eyes.
We've been running for awhile, why don't you lay down? I'll make you smile.
I could never ask for nothing better than this, it's just tequila and the beach, it's quite salty when we kiss.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0