Janis freakin' Joplin!


Som sagt, jag tog min moppe till Anneberg och innan jag gick till pendeln hade jag tid över så jag gick in och köpte en Monster ripper (fuck yea.), jag hann med pendeln och drog därav mot Kungsbacka. Väl där så gick jag direkt mot Fyren och ja, hämtade boken och satte mig sedan ner och bläddrade lite i den.

Efter ungefär 5 minuter ringde min mamma, frågade vart jag var och sedan sa att jag kunde gå ut så hon kunde hämta upp mig. Vi åkte sedan till sjukhuset för att lämna mjölk (min mor jobbar med sånt) för de inte hade någon kvar och behövde, därefter åkte vi mot Anneberg. Mamma bad mig och gå in och köpa en GT till henne och en monster till mig, för att vara snäll. H1hh1h tack mor:)

Tog sedan min moppe hem och lade mig nästan direkt på verandan, solade ryggen och läste ca 50 sidor innan jag gick in till min dator. Ärligt har jag inte gjort mycket idag, ska snart ut och jogga tror jag... Gjorde inte det igår så får la tvinga ut mig själv.

Men ja, den verkar la bra än så länge, man har inte fått reda på så mycket förutom hennes barndom, lite historia och hur hennes begravning var. Tydligen var det så att hennes s.k man låg med en av Janis väninnor på hennes egna minnesstund (!), riktigt jävla rötet.

Men anyway, nu ska jag dra på mig shorts och en tee jag kan svettas i... Det rimmade va? Aja, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0