I've been lovin' you, for too long. TIE DYE FTW


Nu är klockan 12:37 och jag kom typ precis hem från tandregleringen, och kan väl säga att det gick bra! Btw, varför i helvete ska alla deras saker göra så jävla ont och skava mot tandköttet? YOUR FACE, GODDAMNIT!
Ska tillbaka dit den 12e september och träffa han som ska sätta in tandställningen (tror jag, fattar nada choklada...) och då ska moder med... Varför berättar jag detta?...

Men ja, mitt batiklinne blev ganska... fail, tror att den var för våt (mhm) när jag färgade den, eftersom man måste blöta plagget innan man färgar den. Nästan gång ska jag fan lyckas... Det kan jag lova.

Okej, nu på bild ser den helt okej ut... Och den är ju fortfarande våt så att säga, får la se. Men nu ska jag kolla på Family Guy och dricka mitt kaffe, sen skulle jag förhoppningsvis träffa Skatan, HARE!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0