Intro of darkness, then redness, then whiteness


Fridas katt skrämmer fan bajen ur mig... Men anyway, kom hem till Frida vid typ halv 8 och när klockan blev 19:40 så drog vi mot affären och köpte choklad, sen började vi spela direkt när vi kom hem till Frida igen. Jag klarade både Portal 1 & 2 på ca 6 timmar, alltså var klockan 2 när jag klarat det.

Vi lade oss vid ungefär halv 4 tiden tror jag, så jag sov alltså 4 timmar inatt (yepp yepp, jätte awesome). Jag drog sedan mot Anneberg med bussen som gick 08:27 från Fjärås, och på väg till stationen såg jag två killar som sov på varandra ungefär vid stationen, nära den där parken. Såg skit mysigt ut.

Men ja, sedan drog jag till Anneberg och sålde GT, gick väl ganska bra. Av 40 GT och 20 Bilagor har jag nu kvar.... 12 GT och 4 Bilagor, pretty good huh? Kanske inte, jag vet inte vad som är bra eller dåligt. Men ja, sedan åkte jag till Maxi för att växla alla mynt till sedlar, och jag köpte även en Root Beer, alltid velat testa såna... 12 spänn åt helvete, för den var fan inte god någonstans.

Alltså kolla tanden... Påminner mig om den där filmen En häxa i familjen där häxan har en ''huggtand'' som hon äter barn med, ful film btw.

En trött rastaman

Bra eller Anus? ANUS! Vill ha mina 12 spänn tillbaka så jag kan slösa de på en redbull istället...:(



Btw, jag satt alldeles nyss och lyssnade på en jullåt och jag kom inte på det fören den var nästan slut... Det var liten random ja, men sånt är bra, och det rimmade shaballa. Förövrigt har jag inga planer idag... Måste ringa Skatan senare (skulle gissa på att han fortfarande sover) och fråga hur mycket pengar som GT ska ha... Antecknar ni? GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Nu ska jag leka i photoshop, om jag känner att jag har skills idag kan jag ladda upp bild sen... på något som absolut har ingenting att göra med att jag har lekt i photoshop. Jag vet inte, jag fattar inte ens vad jag menar... Bless your face

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0