INTRO OF DARKNESS, THEN REDNESS, THEN WHITENESS


Det vaknade jag av imorse 10:45 av att Skatjäveln smsade mig, fast jag lyckades somna om tillslut. Fast efter ca 2 timma vaknade jag igen och kunde inte somna om p.g.a att jag var så fruktansvärt pessnödig.... Och daaaaaaamn vad jag hatar det, så jävla irriterande, jag var ju äckligt trött också men jag hade inget annat väl än att gå upp och gå på toa.

Medan jag satt på toa gjorde min snälla mor kaffe till mig och sedan satte jag mig här och kollar just nu på Family Guy och chattar med Skatan. Planer för idag? Typ, umgås lite med min mor och ehm, göra nada choklada helt enkelt.
Om ni har en maaaassa tid över så gå in på den här sidan: http://www.xepisodes.com/ där man kan kolla på South Park, Family Guy, American Dad och The Simpsons helt gratis, så jäääääävla awesome.

Men nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sedan gå ut med min hönd med min mor, för er som bryr er, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0