I'm Yohanna Peterson, I worship my elephants in my backyard, problem?


Angående rubriken... Hm, insperation = http://www.youtube.com/user/TobyTurner, alltså den killen va... Och i fall ni vill veta så är både Skatan och Patrik äckligt wannabe honom, så ni vet, för ni ville veta. Men anyway, igår klockan 22:45 åkte jag på min lilla fula moppe hem till Skatan, för jag hade äckligt tråkigt.

Så jag åkte dit, och Skatan mötte mig ute vid vägen och jag skrämde skiten ur en katt som satt precis vid infarten jag skulle svänga in på, jag skrattade i alla fall. Vi gjorde inte så mycket vad jag kommer ihåg, kollade på Family Guy, skrattade ganska mycket, gick ut på gräsmattan och pissade 2 gånger och sedan somnade vi som två små bebisar runt 2 tiden.

Jag vaknade sedan upp 11:30 av att min näsa rann som Niagarafallen... Hahah orka, nu hade jag bara lust att ta bort och lägga till ett V i början av Niagarafallen... Några av er fattar nog. Anyway, så jag gick på toa, snöt ut all min awesomeness och somnade sedan om bredvid Skatan. Vi vaknade sedan av mitt 13:37 alarm (as usual) och sedan kom jag på ca 10 minuter efter vi hade vaknat att jag skulle gått ut med Molly för ca 1 timma sedan så jag bara klädde på mig, satte mig på min moppe och drog hem, Skatan följde med.

Något annat som var roligt var att jag åkte lååångt före honom och jag såg honom inte en enda gång när jag var på väg hem så jag tänkte ''Yes, äntligen blir det jag som kommer först!'' När det var ca 100 meter kvar såg jag i backspegeln Skatjäveln som körde förbi mig och såg så himla lycklig ut... Vill inte erkänna det, men det kändes som att 4 feta bokstäver trycktes ut ur min panna där det stod FAiL.

När vi kom hem till mig låg Molly och sov, men vi gick ut med henne nästan direkt ändå. Efter det gjorde vi varsin macka och spelade kort ett tag. Eeeeeefter det lekte vi lite med Molly, sedan åkte han hem vid typ 4 tiden. Och nästan direkt efter han hade åkt så började jag med förra årets anus... Vet inte om ni läste det, men på min förra blogg skrev jag Årets anus = Att dammsuga, och det är precis det jag gjorde idag.

Jag dammsög hela huset, och även Jimmies frigge och bytte hans sängkläder, totalt fick jag 250:-, rätt värt? Jotack! Sen började jag och mina äpplen snacka om att jag ska köpa fritidskort, och jag fick råd med det typ i förregår eller något (kostar 585:- tror jag) och då sa pappa att han tyckte att de skulle betala något för det, och hux flux fick jag 500 spänn i handen, sååååååå FUCK YEEEEEEEAH, livet är fan en dans på en räkmacka för mig just nu.

Förövrigt ska jag inte göra något speciellt idag tror jag, kolla lite Family Guy, vara allmänt bra, ha riktigt fet cash flow osv. Känns bra, känns bra. Men ja, nu ska jag i alla fall dricka iste och ja, ha det as bra helt enkelt. Btw, har snart råd med en videokamera som jag velat ha i typ 1 år nu, ooooooooh yeah.... Fattas typ 900:- men ändå, lätt fixart!
Här är några fina/fula bilder från igår och idag.

Var ärliga: Har ni någonsin EVER, sett något såhär vackert? Nej, nej det har ni inte.






Epic CUTE


Avslutar la med en låt av självaste Johnny Cash, för att han är fin och att ja, jag är på Johnny Cash humör.
Johnny Cash - I'd rather have you

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0