Hur har dagen varit? (Gårdagen då, med tanke på att klockan är 01:01)



Den har varit  kan jag väl säga då. Med tanke på vädret blir det ett litet anus som flyger omkring här... Hm, men ja, sen tror jag väl allting har varit bra, I guess?...


Att kinesmaten var god, att Skatan vart nöjd med sin tidiga present, att vi höll humöret uppe även fast det spöregnade, att vi fick köpt varsin jolt, att ingen pendel vart försenad mer än någon enstaka minut, att det är lagom varmt inne i Skatans rum, att jag inte behöver sälja GT imorgon i detta spöregn (skadeglädjen lägger jag på Skatans axlar), att jag får sova ut imorgon...


 
Att det spöregnade hela dagen, att jag inte hade världens bästa kläder för detta fantastiska väder, att vi missade första pendeln, att det var svin kallt att åka hem på mopparna sen, att det var kallt i vattnet i sjön, att mina svettböser som är assköna är blöta.... tror det var allt!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0