Hm, Titanic 2 SÖG


Kollade nyss på Titanic 2, haha och åh, jävlar va dålig den var. Dåligt skådespel, usla effekter (tror att den är gjorde 2010)... Undrar fan om den var seriös eller inte, måste kolla IMDB.... *Kollar IMDB...* Hahaha den är seriös. Jag satt och skrattade flera gånger åt hur otroligt dåliga effekter det var, och som sagt, uruselt skådespel...

Trots det att Titanic 1 innehåller myyycket mer romans så tycker jag att den var mycket bättre än 2an... Fyfan, en av de sämsta jag sett. Plus att Leonardo inte var mer, så jävla grym skådespelare är han! Och nej, jag tycker inte han är snygg, men grymt awesome är han.

Nej, nu blir det Family Guy för hela slanten... Btw, kolla inte på Titanic 2, och ni då inte gillar dåliga filmer, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0