Harry Potter and the Deathly Swallow Part 2....


.... GAAAAH! Förlåt, jag menar Hallows, geez... Anyway, ska gå på bio och se den om 2 timmar och 20 minuter exakt i detta ögonblick med Skatan, Maria och Johan. Främst längtar jag väl efter filmen, med tanke på att än så länge har jag bara sett positiva kommentarer om den, men sen längtar jag efter goooooooodis..................... fuck yea.

Men anyway, om ca 1 timma drar jag på min lilla fula moppe till Skatans hus, men innan det ska jag även duscha och skit också innan jag åker. Och klä på mig kläder, inte för att jag sitter barfota men ni vet... Jag har svettböser och min batiktee = Inte okej på bio, av någon anledning.

........Och det är nuuuu efteråt som jag ser att bilden jag satt och klistrade in mitt ansi.... eller, jag menar, bilden som jag satt och bara redigerade visade sig att inte vara The deathly swallows, gött! Men aja, huvudsaken är ju att jag är med i filmen osv.

Nu ska jag dra en dösch, sedan ut med min hönd och sedan på BIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0