Harry Potter and the Deathly HALLOWS (yeah) Part 2 var.... ehm....


.......SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ AWESOME!!!!!! Blir väääldigt lätt Årets Bästa Film enligt mig, riktigt grym. Jag kan säga till de som ska se den i framtiden (vilket är alla, för jag menar; vem vill inte se den?), ni kommer inte bli besvikna! Jag blev besviken av två små saker: En del av filmen och med tanke på att det var sista Harry Potter filmen, någonsin fick mig på sämre tankar... Blö, den sista som blev så fruktansvärt bra.

Men anyway, filmen var värd 130:- i alla fall, trots det att jag behövde gå på toa mitt i filmen och gick och köpte godis i sista sekunden innan filmen började (winning!). Men ja, efter bion åkte vi alla hem till Skatan och var där i ca 2 timmar innan jag åkte hem.

Nu är jag hemma och ska precis käka pezza. Jag fick joggingskor utav min far idag också, röda dock, men de vart fina! (Thank you, Far) Sååååååå nu ska jag kolla Family Guy och ladda ner Harry Potter and the Philosopher's Stone, måste se den på engelska känner jag... Har bara filmen på VHS, vilket betyder att engelska inte finns, bara dubbat svenska, vilket suger anus.

Nuuuuuuuuu ska jag se Family Guy, for real, men skriver la senare ikväll. HARE!

Denna filmen gjorde fan mitt liv komplett, nu kan i ärlighetens namn dö lycklig.

Baconstrips!
Postat av: Vera

Haha jag HATAR när de dubbar, de värsta som finns!

2011-07-15 @ 22:20:26
URL: http://veronicavt.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0