Godmorgon? Njaa....



Jag vaknade för ca..... hm... 3 timmar och 20 minuter, nu är klockan 17:20, sedan då Skatan slet upp dörren och bokstavligt talat skrämde bajen ur mig, blev ganska pissed med tanke på att jag låg och drömde en go dröm, kommer dock inte ihåg vad det var jag drömde om.

Förövrigt har Skatan legat och kittlat mig i princip hela den tiden jag varit vaken, sen har vi även kollat på Family Guy lite, och även ätit frööökost... Sen tror jag faktiskt inte att vi gjort så mycket mer. Eller jo! Vi har byggt ihop en skottkärra, vi var ganska bra påre... Typ. Så just nu är han ute och gräver i trädgården och tjänar pengar... Blä.

Hahaha alltså, att jag aldrig kan avsluta en inlägg! Nu är klockan 20:00 om 2 min... Bra jobbat. Men blö, vad har jag hunnit göra då? Jag har suttit här i princip hela dagen ensam, får la snart åka hem antar jag och måste verkligen jogga snart... Var ett bra tag sen senast. Tror det var i onsdags sist...Men ja, har inte mått så där jätte bra och har inte haft direkt tid, så, whaaaaaaaaaaatever.

Hmm... Så ja. Bajs.
Aj watch yo in yo släp

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0