Godmorgon! för ca 3 timmar sedan


Idag vaknade jag allra först utav mitt 13:37 alarm men gick inte upp till en början, sedan ringde Frida mig och vi började snacka om tältningen. Denna veckan blir förmodligen såhär:

Idag: Hem till Skatan och sova över där, fast först ska vi bada i sjön
Imorgon (Onsdag): Vakna hos Skatan och sen vet jag inte vad som händer.
Torsdag: Fridie kommer till Öjersbo och lana i Jimmies frigge.
Fredag: Tältning (om det blir något), ringa Skatan under hela dagen och gratta honom en massa gånger
Lördag: Vakna i Fjärås på Bräckan och sedan åka på Släktkalas hemma hos Skatan, sedan sova över(?)
Söndag: Vakna hos Skatan(?)

Fast problemet är la att jag får inte tag på Skatan och vet inte när släktkalaset börjar på lördagen så jag vet inte om det blir tältning på fredagen, om nu släktkalaset börjar ganska tidigt.
Men ja, förövrigt har jag inte hunnit göra så mycket idag. Vaknade som sagt vid ca 2 tiden och gick direkt ut med Måålly, resten av tiden har jag ätit en halv citron och druckit kaffe, hmm... Ringt Skatan också, utan någon framgång.

Men jag får la börja dra mig antar jag, och förövrigt har jag inga bilder på G, så ni får nöja er med låten jag har länkat 2-3 gånger redan för att den är äckligt bra, och jag ääääääälskar den. HARE


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0