Go away, heartbreaker!


Hmm, jadu.... Just nu är klockan 01:51 och jag sitter och kollar på That '70s show och ehm... Hm, sitter här i min volcom tee och ölböser, och dricker energi dricka. Förövrigt åkte jag hem från Skatan vid ca halv 11 tiden och när jag väl kom hem låg redan alla och slumrade (....slumrade?).

Denna kväll är inte ung längre, ganska gammal. Så, jag får la se, kanske går och lägger mig snart, får helt enkelt se. Hmm.... Men ja imorgon/idag har jag nada choklada planerat, ska nog bara sitta hemma, dricka kaffe och kolla That '70s show eller något sånt, måste jogga också! Äckligt länge sedan sist... Det skrev jag nog i förra inlägget. Men nu har ni fått reda påre för 2a gången, ganska bra.

Förövrigt måste jag bara säga en sak om Facebook ''frågan'' som lyder följande: ''Vad ska man sörja, Amy Winehouse eller De döda i Norge?''... Och jag förstår man faktiskt inte på alla de människor som faktiskt svarat på den frågan (man kan inte välja båda, man måste välja en, därav har jag inte röstat), och de flesta har valt ''De döda i Norge''. Alltså... Många skriver ''Varför ska man sörja Amy överhuvudtaget? Pundare som tog överdos, det är hennes egna fel...'' Alltså, vafan?

Enligt mig spelar det i princip ingen som helst roll vad dödsorsaken var, det är sorgligt att folk dör, som absolut inte förtjänar det. Amy förtjänade inte att dö, 27 är absolut inte rätt ålder för att lämna livet. Precis som Joplin gick hon bort aldeless för tidigt. Och varesig det var p.g.a drogerna eller något annat, hon förtjänade det inte, och jag fattar inte varför många inkometenta idioter påstår detta. Vad gjorde hon någonsin mot någon förutom det att hon gick bort aldeless för tidigt och gjorde sina många fans ledsna, det är inte hennes fel. Det var heller inte hennes fel att hon började med drogerna från början, vad jag har hört. Det var hennes man som tvingade henne (vad jag har hört!).

Men i alla fall, här är en finfin bild jag gjorde aldeless nyss, för att jag är en mycket rolig människa och jag vill göra batik igen, men har inga äckliga pengar. Sen vill jag färga mitt hår, hähähä... Rödbrunt.

Här får ni en söt liten låt också, av inga mindre än..... LED ZEPPELIN♥

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0