Gick inte upp 13:37 idag heller...


...Det fick bli att gå upp 12:00 idag med tanke på att min mor väckte mig, för att höra med mig om vi skulle gå till sjön och grilla eller inte. Vi bestämde oss för att inte gå dit idag, när det blir molnigt blir det kallt och det tar ca 45 minuter att gå dit och ja, då vet vi inte om hela himlen kanske är full med moln... Så det sket sig, men vi ska gå en promenad med Måålly i alla fall när jag druckit upp mitt kaffe.

Förövrigt är det lördag mina planer för idag är nog att sitta vid datorn, dricka kaffe, ut och gå med Målly och mor i skogen någonstans, jogga i mina nyyyyyyyyyyyyyyyya joggingskor och ehm... Kommer inte på något mer.


Hahah seriöst, och sen är det VHS också... Man kan inte se något annat än dubbat. Feel bad for me. Men ja, håller som sagt på att ladda ner alla filmerna, och får la ägna en dag åt att se alla. Forever Alone

Anyway, måste dricka upp mitt kaffe snart, både Måålly och mor väntar på mig så, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0