GE MIG VECKA 29


Händer äckligt bra saker nästa vecka! Någon gång nästa vecka så ska jag och några från klassen till Fjärås och grilla, tälta osv. Kommer bli så äckligt bra... Sitter och är övertaggad, skakar i benen och ja, är grymt taggad helt enkelt! Bajstaggad, vet inte riktigt varför... Men TAGGAD ÄR JAG!!!!!!!!!

Sen fyller ju Skatan år nästa vecka så jag vet inte, jag kanske är bjuden på detta släktkalaset iår med?:) Har även hans present liggandes i rummet, hoppas han blir nöjd. Sen har jag och Frida planerat att vi ska lana någon gång nästa vecka också, taggad över det med!! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, taggad:D:D:D:D:D:D Hmm, sen har jag även namnsdag så jag vet inte, kanske får lite pengar eller något annat fint, brukar alltid få något på min namnsdag för jag är så söt, osv.

Men ja, som sagt, sitter och taggar. Har chattat med Sandra i typ 1 timma nu på Facebook eller något om nästa veckas planer, om att hon har ätit soppa i 4 dagar och att vi ska ha brillz på oss på grillningen och att vi ska se allmänt coola ut. Så det så.
Nepp, nu blire fan Family Guy igen.

Sååååååå taggad att jag måste bita i tröjan, kolla på skärmen och ta ett kort.

Såg igår också att jag börjar få långt hår, finally... ALDRIG ska jag klippa mitt hår igen, aldrig!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0