WHITE IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Du kunde helt enkelt inte vänta med att skriva att du skaffat iPhone, kunde du? Och varför snackar jag i 3e person? Hähäh, jag har iPhone............................................................................ precis som alla andra, men ändå.

Sååååå, anyway, hm... Igår kom Skatan hem till mig vid halv 5 tiden tror jag det var, och sen gick vi ner och badade nästan direkt. När klockan blev 6 åkte vi till Maxi och köpte dricka, godis och lite sånt, men var tvungna att skynda oss med tanke på att Mååååååååååålly var helt ensam hemma.








När vi kom hem gick vi ut med Måålly en sväng och gick sedan in och åt mat, och spelade kort (ofc).







Sedan satte vi oss och spelade lite Mario Party 7 på Wii:et i kanske 1 timma innan vi drog ut med Målly igen, då var klockan kanske halv 12?


Hallå ja?

......o.o

Jag började räkna grodor/paddor, detta är padda nummer 1

Herr padda nummer 2

Herr padda nummer 3

Nummer 4

Och sist men inte minst, eller jo i detta fallet var den faktiskt minst, men ändå... Padda nummer 5!



Sedan spelade vi lite mer Wii (som jag inte har kort på), vi somnade vid ca 3 tiden och såklart försov Skatan sig till klockan 9:45, så det blev fart på honom. När klockan blev halv 2 vaknade jag av att mamma kom in i rummet och sa: Johanna, om du vill ha en iPhone så får du gå upp nu så kan du och pappa åka och köpa en.

Haha random morgon väckning, men jag kom upp ganska snabbt i alla fall. Klädde bara på mig, packade några av Skatans grejer och lämnade sedan av de hemma hos honom när vi var på väg dit, och Skatan hängde på.

Jag fick köpt en vit iphone och haha, är äckligt nöjd:D måste bara vänta tills imorgon innan jag kan börja använda, av anledningar jag inte orkar skriva. Men ja, nu har jag en iPhone i alla fall!


Så, just nu ligger min älskling och laddar upp inför morgondagen, och ja, jag längtar... Rawr, så himla fin ären.



Det var en grym dag både igår och idag, för idag har jag skaffat ny mobil + att jag varit med Skatan nästan hela dagen också. Imorgon ska jag dammsuga för att vara snäll mot min kära mor, och ja, nu sitter jag och äter Macaroni and cheese med två köttbitar, rätt äckligt, fast ändå inte. Nu ska jag kolla på That '70s show och vänta tills klockan blir 14:30 imorgon så jag kan börja använda min baby.

HEEEEEEEEEEEJDÅ :D

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0