FANTASTIC weather...


...Or not. Det regnar, mamma hann inte se mitt sms om att köpa K special, jag har inga pengar till en batiktee som iJustine har gjort och joggingskorna pappa köpte var för små, och jag som har i princip världens minsta fötter... Eller ja, kan inte ut och jogga idag ändå med tanke på att det regnar, men ändå:( sad face.

Men ja, mamma kom hem med någon öl också till mig som hon vann på jobbet(?) när de spelade... Inte fel med ett sånt jobb, nepp nepp. Men ja, det var någon dödskalle på i alla fall, får la se sedan.

& jag ser riiiiiiktigt ledsen/äcklad (vad vet jag?) ut på bilden, det är meningen, dagen är ganska bajsig. Förutom den delen med att jag fick en Caribbean Pineapple thingie av mamma, hähä jäääätte awesome ären, och ska få en konstig ser-billig-ut öl.

Meeeeeen ja, nu ska jag ta något att äta, hööööööööööngrig. Hejsvejs, bajs i byxan osv. Jag är mogen, osv.



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0