HOLY BANOLY vad jag älskar att ha hicka ♥.....


....Eller kanske inte. Weeeeeell, anyhow, vaknade 13:37 idag (finally!) och gick direkt upp. Började dagen med kaffe (ofc) och satte mig direkt vid dathhhhhhorn och började kolla på Harry Potter and the Goblet of fire, och förövrigt sitter jag just nu och kollar på den 5e filmen Harry Potter and the Order of the Phoenix. Det är i princip allt jag har gjort dessa 4 timmar och 6 minuterna som jag har varit uppe.

Förövrigt har jag inget annat för mig idag, ifall ni ville vara vänliga att anteckna det i era små skrivhäften som jag är ganska 120% säker på att ni har skrivit allt annat ni läst i min blogg som är intressant att veta... Wow, det var en lång mening. Anywhore, ska nog sitta här resten av dagen och kolla på resten av Harry Potter filmerna, förutom den allra sista då, men de andra ska jag se.

Meeeeeen ja, ska fortsätta kolla på film och dricka mitt kaffe, sen får la jag se om jag kanske joggar lite idag också om inte vädret blir värre då, i så fall: ovärt.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0