En gubbe med måttband och en kvinna med något som liknar en kamera står utanför mitt hus? Hmm...


....Fast visade sig att de inte ville ta kort på mig och fråga om jag ville bli modell (det vill jag inte ändå, men ja.... ändå), så det var la fan ingen idé att jag tog på mig en klänning och mina underbart, snygga converse och gick så rakt jag kunde, för de var tydligen där för att mäta och fotografera huset.... Damn it, I was sooo ready to shine.

Haha okej, kanske inte. Men idag gick jag i alla fall upp.... Kan ni gissa? Om ni gissade 13:37 så var det rätt. Det första jag gjorde var att gick på toa (.....duh!) och satte sedan på kaffe, och gick sedan direkt ut med Mååålly. Btw, hon sket nästan mitt i vägen och ja, jag tyckte det var kul i alla fall...

Men ja, nu sitter jag och dricker mitt kaffe och klockan är 14:27, och idag ska jag åka till Maxi och leta efter en helvit tee, eller en långärmad helvit tröja... Får la se vad som finns helt enkelt.

Men såååå.... Ja, ska bara dricka upp kaffet sen så sticker jag iväg.
Btw, is it HOT outside or whaaaaaat?!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0