Det ligger en enkrona i mitt kaffe...


Kom precis på, att innan jag åkte till Maxi så råkade jag tappa en enkrona i mitt glas som jag druckit kaffe ur hela dagen, men jag orkade inte ta ut den just då. Jag glömde bort det, och nu när jag redan druckit ur glaset och blandade runt med skeden i koppen, så kom jag på att jag aldrig tog ut den... Ganska mysigt, enligt mig.

Meeeeeeen ja, kollade precis på How to lose a guy in 10 days och njae.... Det var la, helt okej, tror jag. Skrattade några gånger i alla fall. Men hm, nu ska jag kolla vidare på That '70s show och förhoppningsvis hör Skatan av sig senare. Sen måste jag ringa Fridie snart och kolla om vi skulle hem till Albin i veckan... Kanske inte blir så trots allt.

Enkronan kryddade kaffet ganska bra ska jag säga... Ganska nasty.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0