Day 18 - My best birthday


Alltså, jag glömmer alltid vad jag gör på mina födelsedagar, så jag har la ingen favoritfödelsedagar tror jag... Jag minns i alla fall att jag och Frida satt hemma hos mig och lanade och drack cider med glitterbajs i, typ någon julcider, ganska fin varen.

Här är några bilder i alla fall från min förra födelsedag då jag fyllde 17, den som var iår.

Jag vet, tårtan ser god ut... Men nej, det var den inte. Det var aldeless för mycket kola, hela tårtjäveln bestod endast av kola. Men ja, som vanligt fick jag en redbull av mor, som jag får varje födelsedag:)

Blommor av fader.

Glitterbajs i drickorna.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0