Day 17 - My Favourite Memory...


Åh damn... Favoritminne? Hm, får la försöka tänka på någonting jag brukar tänka på för att bli glad då antar jag... Ehm, mitt favoritminne måste nog vara Det stora lanet, år 2009. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, antar för att vi var en stor grupp med människor som bara fördrev tiden hemma hos min bästa polare med varsin dator, spelade TV-spel, var allmänt nördiga och ja, var fula helt enkelt. Btw, jag ägde alla på Mario Kart... Gröm var/är jag påre.

Var la inget speciellt med lanet, men ändå. Hittade en död fisk i Fridas akvarium osv. Sen gillar jag också minnet då jag och Frida gick till skolan vid halv 2 tiden eller nu vad det var och slog sönder en bil på vägen dit, haha, också fint minne. Sen gillar jag också Alla hjärtans dag 2010, då jag och Skatan gick från hans hus på kvällen i kylan till Anneberg, tog pendel till Maxi, köpte massor av energi dricka, tog pendeln tillbaka och gick tillbaka också. Första gången jag sov över också, så hade vi tidigare den dagen varit på Kobacka, vad jag minns.

Hahah, video från lanet

Bilder från lanet



Blood brothers, precis då vi hade slagit sönder bilen, riktiga män.


Sen har jag ju alla minnen från WCR (båda åren var awesome!), sen Flogging Molly på Liseberg osv... Finns ganske mycket att minnas för livet.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0