Darth Vader har flyttat in i huset bredvid mitt


....Förutom att han bytt sin vanliga dräkt mot en lite mer fashion, en randig jävel. Och ni säger fan inget annat, så fall är ni bara avundsjuka för att han inte flyttat in i erat område.

Men ja, när jag kom hem från ''jobbet'' låg Skatan fortfarande och sov, så jag lade mig bredvid honom och somnade också. Vi vaknade senare av mitt 13:37 alarm och gick upp nästan direkt. Skatan fyller år om 20 dagar btw! Vi åt sedan frööööökost och spelade kort, och lyssnade på denna låten nedan.


Lyssna bara på den dåååå............ Seriöst, ska du klicka eller? Du tar en jävla tid på dig...... MEN KLICKA D, duktigt!

Men ja, när vi hade käkat klart gick vi in i duschen och blev klara 15:15, sen så... Kollade vi hur mycket pengar GT skulle ha, sedan ringde Fridielidie mig, som hon gjort minst 5 gånger idag när jag inte hunnit svara eller helt enkelt inte hört när hon har ringt. Vi bestämde att jag skulle hem till henne med 18:47 bussen till Fjärås från Kungsbacka, sen ska vi spela datorspel i princip hela natten, kommer bli aaaaaaaaawesome!

Men ja, Skatan åkte sedan hem... Han åkte la för typ 20 minuter sedan (?) och nu sitter jag här och kommer sitta här i 1 timma och lite till, sedan åker jag till Anneberg, köpa 2 monster, ta pendeln till Kungsbacka, ta bussen till Fjärås, vara med Fridie osv. Sen ska jag upp typ halv 8 eller något på söndagen... Kommer vara äckligt trött, men det är värt!

Nu ska jag la kolla på Family Guy antar jag och kanske äta något innan jag åker. Jag skriver förmodligen inte mer här idag med tanke på att jag inte kommer ha internet ikväll, skriver imorgon. HARE!


Skatan, du är fin som en apelsin. Fuck yea.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0