....Bleeeev inget Göteborg trots allt


Det blir att jag är hemma idag förmodligen, då det sket sig med att jag och Fridie skulle till Göteborg, det fucka upp sig helt enkelt, hahah men vecka 29, så jävlar skare köras!
Men ja, nu är det bestämt att jag ska träffa Skatan idag i alla fall, vet inte vem vi ska vara hos eller någonting, men vi ska ses i alla fall:)

Förövrigt sitter jag och kollar på youtube och dricker cola... Allmänt gött, och väntar också på att min batik tee + sox ska bli torra, vill ha på mig min tee nuuuuuuuuuuuuu, god damn it.

Och nuuuuuuuuuu blev det bestämt att Skatan kommer hit och sover här inatt, så ja, det är mina planer för idag:
1. Skatan kommer hit och sover över
2. Vänta tills min tee och mina sox har torkat
3. Inte hoppa över några steg den här gången så det blir lika fail som mitt batiklinne!

Det är mina planer såååååå, peace off! Btw, Fridie är en failad person (↓), och ja, jag trodde faktiskt att det var meningen att hon skulle skriva Morfar, konstigt nog...



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0