Better Together


.... Jag är hyfsat trött, och det känns som jag håller på att få en sur uppstötning, eller det kanske inte var passande ämne att snacka om? Pff, min blogg, jag skriver vad jag vill. Ungefär.

Anyway, ligger i min säng med Spiderman lakan och har min Star Wars tee på mig och kollar på bilder på Harry Potter och håller även på att ladda ner alla filmerna... Perfekt beskrivning på en 9 årig pojke, men icke, jag är chey och är 17 och ett halv år gammal, yepp yepp. But hey, that's how I roll! Jag har till och med satt upp mitt äckliga hår som Hermoine hade i sista filmen, moget? Okej, kanske jag inte tänkte på förän nu i för sig (det är en vanlig fläta), or did I?... Där fick ni en paradox så här klockan 02:15 på era svaga axlar. Tänk på't.

Mitt internet suger verkligen och jag har ingenting att berätta för er just nu... Eller nja, jag har i för sig en massa ointressant att berätta som till exempel, idag när jag hittade mina nya joggingskor så sprang jag runt i huset med min hund Mååålly för att ''testa'' de, egentligen ville jag bara springa runt och ha min hund jagandes efter mig, för att vara lite galen osv. Nej men seriöst, testade mina nya skor i huset. Sprang i typ 2 minuter, men ändå.

HAHAA jävlar va högt jag nös, två gånger på raken, WOW! Work-out vare. Imorgon blir jag förmodligen väckt av min mamma klockan 10:30 för vi skulle ut till en sjö ute i skogen vid 11, sätta oss där, grilla hamburgare och jag kanske till och med knuffar i min mor i vattnet, vem vet vad som händer? Men jag ska inte bada Måålly igen... Hon var arg på mig hela dagen efter det, inte kul när ens hund ignorerar en, seriöst...

Och häääär får ni en schnöööögg mustaschbild, som ni har längtat, right?
Mustasch + Star Wars tee + Spiderman lakan + Fläta i håret = Kool_Chey_94


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0