Baby, I go craaazy.


Var som sagt ute med min mor förut i skogen, medan vi var där uppe så hittade vi lite kantareller som vi sedan tog hem och min kära moder gjorde en kantarellmacka till mig, hähä. Efter det var jag fortfarande hungrig så jag åt pezza och gick sedan ut och joggade, vilket inte gick något vidare. Började må dåligt och jag gick minst halva vägen.

När jag sedan kom hem gick jag in i duschen och spelade shack och även lite fotboll, vad annars gör man i duschen? Men ja, jag gick in i duschen trots att jag inte var så svettig, men mitt hår var hyfsat ofräsht så det var lika bra.

Efter jag hade duschat skulle vi käka grillat, såååå det gjorde vi, och sedan satte jag mig här och har precis borstat tänderna (klockan är 18:18) och ja, allt är väl som det ska. Mår bättre och jag tror jag ska ut och studsa en stund med tanke på att jag inte fick tränat så mycket idag, såååå det gör jag nu. Hare!


Det var inte alls lerigt, och ja, vi tyckte att flipflop var passande skor för att gå ut i skogen med





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0