Baby, bye bye.


Bara för att jag tycker att Janis Joplin är äckligt bra, så äre helt enkelt! Men ja, hmm, vad har jag inte berättat för er då som har hänt det senaste?... Men ja, igår på kvällen ställde vi oss och gjorde popcorn och kollade på TV i alla fall. Jag somnade klockan 3 i soffan i vardagsrummet på Skatans ben och vaknade halv 5 då min pappa precis skulle åka och jobba.

Direkt efter det gick jag och Skatan in och lade oss i min säng och somnade. Vid 11 tiden ringde min bror och sedan när jag hade lagt på så kom Måålly in till oss, hoppade på oss och sedan somnade mellan oss (oss eller). När klockan blev 13:37 så gick jag upp, då mitt alarm ringde, och jag lyckades få upp Skatan ur sängen när klockan nästan var 2. Vi gick i princip direkt ut med Måålly och sedan ställde vi oss och gjorde mat.

Det var egentligen meningen att Skatan skulle ta 15:30 bussen hem fast han stannade ändå för att pappa och han skulle kolla vad det var för fel på moppen, med tanke på att den lät konstig när vi hade åkt till Maxi och hela vägen tillbaka också. Medan de gjorde det dammsög jag hela huset och sedan när jag var klar gick jag och Skatan ner och badade i sjön.

När vi sedan kom hem var Skatan tvungen att åka nästan direkt eftersom han ska på lan idag. Jag gick ut och joggade och klarade nästan av att jogga hela rundan utan att stanna en enda gång, och ja, jag känner mig grymt stolt. Jag hade kunnat klara av att jogga utan att stanna om jag inte hade fått så fruktansvärt ont i foten, men ja, stolt ändå.

Jag blev klar med duschandet för ungefär 40 minuter sedan och nu sitter jag här, har precis druckit upp mitt kaffe och käkat kladdkaka... Fuck yea. Resten av kvällen ska jag sitta här, imorgon har jag inget planerat men på fredag ska jag på bio och se Harry Potter and the deathly swallows. Oj, menar hallows, såklart.

Btw, ma dawg can daaaaaaaaaance. Det är i slutet av videon så spola bara, orkade inte klippa eller något. Klicka här för att se videon.

Bara mobilbilder idag, det får ni fan leva med. Vilka är ni ens? Mamma?.... Vem är ni?


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0