Äre snö? Nepp, regn.


På vissa bilder ser regnet ut som snö... Weird. Anyway, idag har jag inte haft internet, fast det har dock inte gjort så mycket. Idag vaknade jag 12:30 av att Fridie smsade mig, fast jag somnade som tur var (Gud förbjude att jag går upp så tidigt, om jag inte ska iväg någonstans) och vaknade sedan av mitt 13:37 alarm, as usual.

När klockan slog 14:30 tror jag det var så gick jag ut och joggade röshult, och fy in i bajamaja va jobbigt det var, så satans varmt, gick knappt att ta sig framåt... Men ja, överlevde som ni förstår, och direkt när jag kom hem tog jag mig en kall dusch. Sedan började det som sagt regna, fast på 2 av bilderna nedan ser det ut som snö........ Bra.







Men ja, sedan åt vi grillat (fuck yeah...) och efter jag käkat klart började jag kolla på filmen Catch me if you can och ja, jag kollade genom mer än halva filmen innan Fridie ringde mig och frågade vad jag gjorde. Jag sa som det var, och 20 minuter senare hämtade jag upp henne och vi påbörjade våran resa mot Kungsbacka.
Vi hann med pendeln osv, och det första vi gjorde var att vi gick till pressbyrån och jag fick ääääääntligen köpt mitt fritidskort, så nu är det klart i alla fall.

Efter det gick vi till Kungsmässan och utanför pressbyrån på Kungsmässan såg vi en första sida på en tidning där det stod något liknande ''En kvinna mördad klädd i folkdräkt inatt'', och då kommenterade Fridie ''Eh, varför skriver de vad hon var klädd i när hon mördades? Så nästa gång någon mördas så ska de skriva typ Kvinnan i 30-års ålder blev mördad inatt, klädd i skjorta och byxor eller vadå?'', då sa jag ''Eller kanske skjorta, kavaj och rrrrröda byxor?'', och ja, jag tror det var skrattet för dagen.

Vi gick till H&M där jag köpte en bikini-överdel och ett par ''sweatpants'', och Fridie var på G.... as usual. Sen träffade vi också Pernilla som luktar illa och är ifrån Polen, men hon var bajsnödig så det var inte länge vi fick snacka med henne, men ändå.


batik<3


Efter jag fick köpt min bikini-överdel och mina svettböser så gick vi till leksakslandet och jag köpte min batikbajs, som jag egentligen hade tänkt göra imorgon, fast det visar sig att pappa inte har någon helvit tee jag kan få... Kiss. Men ja, efter det gick vi till expert för att kolla, sen gick vi till pendeln som gick 18:47, och det satt någon cool yogatant nära oss som satt med korslagda ben och mediterade... Harmoni kallas det.

Har läskigt många bilder på min fula, men ack så fina, vän... Den meningen har ingen mening... Men va?







När vi var framme i Göteborg så tog vi spårvagn mot Domkörkan för att kolla om Brooklyn var öppet, men inte en enda jävla affär var öppen... Sååååååååååååååååååååååååååååååååååå sugigt. Men vi höll humöret uppe ändå.






När vi insåg att vi inte hade något för oss i ca 1 timma så drog vi till Mc Donalds och åt Plusmeny, för att få varsitt glas. Haha andra gången vi gör så. När klockan blev 20:05 drog vi oss mot stationen där Albin satt och väntade på Fridie, tror jag, eller så väntade han på bättre tider, med tanke på att det regnade... Vad vet jag?

Jag tog sedan pendeln mot Anneberg som gick 20:47 medan de andra två tog snabbtåget som gick 20:42, så vi sade adjö och sa ''Ses på torsdag!'', för på torsdag ska jag och Fridie dra till någon fotobutik tror jag det är och kolla lite, bliiiiiiiiiiiiir nog bra!

Jag tog sedan min moppe hemåt och nu sitter jag här, i min nya bikiniöverdel och mina nya svettböser, och lyssnar på musik och funderar på att ta mig en kopp kaffe... Sen funderar jag på att åka till Maxi imorgon och köpa en vit tee så jag kan vara fräck/cool/tuff osv... Hade inte varit fel.

Men ja, sen blev jag också glad över att Molly kommer in till mitt rum och säger hej... Ja, min hund kan prata, Bryans kusin, faktiskt. Okej, kanske inte, men hon kunde ha varit.
Nu ska jag kolla Catch me if you can och ja, bajs.

Min hund är en demon och ska käka upp er

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0