11 rådjur...


...Såg jag totalt från då jag och Skatan åkte hemifrån till Maxi och sedan tillbaka igen, gaaaaanska många. Men anyway, Skatan kom hem till mig ungefär 3-4 någon gång då jag satt på verandan och läste, vi lekte sedan lite med Mååålly och efter det gick vi ner till sjön och badade, as gött i vattnet!

Vi stack upp efter kanske 40 minuter av badande, och när vi kom hem vare mat och sedan kollade vi på Titanic. När den var klar åkte vi till Maxi och köpte varsin dricka och jag köpte kladdkaka. När vi nästan var hemma så krånglade Skatans moppe så vi var tvungna att gå ungefär från sjön upp till mig, så det var inte jätte långt men ändå...

När vi kom hem kom Mååååååålly direkt och hälsade på oss. Skatan lade ut massa korvbitar på golvet för Mååååååååååålly att leta efter, för att hjälpa henne att förstärka luktsinnet med tanke på att hon är i princip nästan helt blind nu, sux:( men ja, efter det satte vi oss här (vid varsin dator... as usual) och ehm, har inget speciellt planerat. Vi försöka vara vakna tills det blir ljust ute så vi kan gå ner och bada i sjön, bara för att, haha.

Never gonna give you up...

Hahah åh, juste. Skatan bad om en kram, precis när vi hade badat, och då fick han en blött/vått/whatever avtryck av min bikini, då blev han agressiv och vände på tröjan för att han skämdes... Men jag menar, är det normalare att ha boobies och bikinitrosor på baksidan eller, va? Så ja, vi började sjunga Backside boobies, backside boobies and vagina too. Sjung det med We built this city ''soundet'', låter awesome.

korvjakt



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0