10 månader = Surfing ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ fan va gay


Hmm, vad kan jag säga? Idag vaknade jag klockan 13:00 av Skatan som smällde igen dörren och lade sig sedan bredvid mig. Jag gick sedan upp vid 2 tror jag... Tiden bara flög iväg hela dagen, jag somnade 3 gånger under dagen och Skatan somnade också någon gång bredvid mig, vi gick ut och studsade, vi käkade mat med hans pappa och bror, vi låg och bara mös... Vi gjorde inget speciellt på våran månadsdag faktiskt, haha.

När klockan blev 9 (?) ingen aning vad den var, helt ärligt, så åkte vi hem till mig, lekte lite med Måålly, Skatan fick en tidig födelsedagspresent av min mor (100 kronor och ett par fula glasögon, på skoj) sedan drog vi ner och badade.
Jag gjorde min grej då man står längst in på bryggan, hoppar i vattnet, går sedan upp på bryggan igen, går en meter utåt på bryggan och hoppar i där. Så fortsätter man så tills bryggan tar slut, ofc... Ja, jag är töntig. Vi hittade en surfingbräda i vassen som vi lekte med, då vi puttade varandra utåt så skulle den som satt på brädan ställa sig upp i farten (fisen) utan att ramla.

Vi badade i ungefär 30-40 minuter innan Skatan var tvungen att dra hem med tanke på att han ska upp halv 7 (!!!!) imorgon, haha tycker synd om honom. Men ja, vi hade en lugn och awesome månadsdag faktiskt, och nu sitter jag här i min batiktee och lyssnar på Dirty Heads. Fööööörhoppningsvis blir det tältning imorgon, måste bara höra något från Adrian först, men förhoppningsvis.

Här är några bilder från då Skatan öppnade sina paket, som jag lovade igår, då jag glömde kameran hemma...
Töntmeister...



Haha han fick bland annat bacon


Och en monster, så klart.:) Fråga mig inte varför han ser bajsnödig/förvånad ut... Han trodde nog att det var grön och att de stack för 2 timmar sedan, vad vet jag?


Jag lade också några ballonger i lådan, tyckte jag var fint.



Aaaaaaand finally, t-shirten han fick av mig, han gillade den i alla fall!


OCH nu är klockan 00:50, vilket betyder att det är den 21e juli, vilket betyder att alla Johannor (speciellt jag, duh) har namnsdag idag. Och ehm (om man byter plats på h och e så blir ''ehm'' hem, visste ni det? nu vet ni), nu har jag absolut ingenting att skriva, förutom att jag ska nu kolla på That '70s show och dricka mitt iste, så ni vet!

HARE

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0