10 månader, så de så


Nu är klockan 01:41... What? Trodde klockan var typ 00:30... Hm, aja, klockan är som sagt över midnatt och därav har jag och Skatan nu 10 månader tillsammans, NAAAAAAAAJS!!!! Haha jag har helt glömt av att jag tänkt göra ett blogginlägg så nu är klockan... 02:44, en timma senare ser jag att jag har påbörjat ett inlägg, BRA!

Anyway, igår åkte jag som sagt till Maxi då jag köpte bacon till Skatan, hähä. Det blev ingen grön monster p.g.a de två gröna monster som fanns stod i princip högst upp på hyllan och det var ingen som helst idé för mig att försöka nå de, kändes grymt, så jag åkte till Willys för att köpa en där... Fast de hade inga, så jag var helt enkelt tvungen att köpa en orange istället.

Direkt efter det åkte jag hem till Skatan då han direkt fick öppna sina presenter, och med tanke på att jag glömde min kamera hemma så får ni se bilderna imorgon...... Härligt, Gött osv.

Efter ett tag åkte vi till Öjersbo då jag gjorde något så gudomligt god mat, vi spelade kort samtidigt som jag åt, och sedan gick vi ner till sjön och badade. Hmmm.... Efter det åkte vi upp till mitt hus igen, hängde upp alla blöta kläder, och åkte sedan vidare hem till Skatjäveln.

När vi kom hit så... Hm, satte vi oss varsin dator och ehm, sitter här. Snart är klockan 3 och jag antar att det är dags att lägga sig snart och sova, börjar gäspa lite nu..............HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!!!!!!!!!!

Här är en väldigt konstigt och ful bild på Skatans tee som han fick av mig. Och ja, jag har på mig den. Hejsan.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0