These nights goes on and on and on


igår så åkte jag hemifrån med 4 pendeln som sagt, in till göteborg med skatan för att käka på bk, och det gjorde vi! när vi sedan satt på pendeln ringde det en taxi och frågade vart han var, så de hade tydligen skickat 2 taxis, trots det att det inte behövdes..... västtrafik är ju duktiga.

men anyway, vi gick till bk där jag köpte mat och jääääääääääääävlar va gött det satt. vi gick sedan till subway där skatan åt, och sedan gick vi till 4-gott där jag köpte godis och skatan köpte tabletter. sedan gick vi över hela götaälvbron och sedan tillbaka igen. blåste redigt möe att vi kunde luta oss framåt mot vinden.

vi gick sedan till centralen igen och efter 5 minuter kom jag på att jag ville ha redbull, så då gick vi in till nordstan och köpte på hemköp. vi tog sedan 19:35 taxin hem igen då vi åkte en mini van, och när vi kom hem kollade vi på Paul som var riktigt bra, hahah!

vi somnade runt halv 3 tiden och jag vaknade bara av att han pussade mig hejdå, sedan vaknade jag av att han kom hem, jättekall och var bara tvungen att lägga sina kalla fötter på mina ben. jag var tvungen att åka hem ganska tidigt för min pappa slutar tidigt på helger, så jag åkte ungefär hem vid halv 1.

när klockan blev typ 4 åkte jag och pappa ut och övningskörde, vilket gick ovanligt bra idag (inga kärringstopp, FUCK YEA!!!!!!!!!!) och ehm, vi åkte till maxi och handlade och åkte sedan hemåt. sitter nu här, ska snart pessa ut min iste och sedan ska jag prata med skatan vid 10.


min pojkvän är ganska ful, but hey, insidan som räknas.... jag gillar hans lever, och ska förmodligen fråga hans lunga om en dejt någon gång i veckan



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0