I miss you, miss you






vaknade halv 8 idag, åkte bussen till school och hade först svenska då jag i princip blev klar med min essä. efter det hade vi matte, då någon knappy gjorde någonting... som vanligt! efter det vare bamba, och efter det vare dubbelpass i engelskan och tillsist estetisk verksamhet.

på sista lektionen hjälpte jag sandra med hennes bildprojekt då hon skrev ''hora'' med stora bokstäver på min arm, hahha. ska typ vara en mobbing grejs... anyway, satte mig vid cafét och väntade på bössen. kom hem, åt paj och ja, jag har verkligen lust att åka hem till skatan, så funderar på att ringa honom.

kommer snö snart också....... bajs, hatar verkligen snö. så jävla kallt och vitt......?

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0