Hahhaa jag vettifan hur man bloggar, överhuvudtaget


jag har la inte skrivit om min dag på ungefär..... 3 trillioner år? kollade min statistik och den suger ju. men anyways! julavslutning på onsdag, men innan det blire att övningsköra till skolan imorgon då jag inte börjar förän klockan 10:40, med tanke på att svenskan är klar.

sedan skulle klassen till universeum, funderar på om jag ska gå eller inte, får se helt enkelt. ganska billigt, 75:-/person, i vanliga fall äre typ 300:-, hahaha så rätt värt. på tisdag ska jag, mamma, mormor och skatjäveln till ullared, leta julklappar och underkläder, antar jag.

på onsdag äre skolavslutning, senare på dagen ska jag få tandställningen och sedan ska jag på bilskola. mina tider hos bilskolan har blivit inställt 2 gånger nu.... suger juuuu?! men ja, ska dit på onsdag i alla fall, om det inte blir inställt den här gången också, hahah hade inte förvånat mig helt ärligt.

förövrigt har jag lyckats kolla igenom 2 julkalendrar på 2 dagar, för jag har nada choklada liv, är inne på min 3dje som är albert & herber, hahah så jävla grymma. förövrigt har det kommit lite snö idag.... gillar inte snö, men hoppas att det är snö på julafton i alla fall.

fyller 18 år om mindre än 1 månad också..... hähähä jätte excited. vet att jag kommer få en speciell tårta av min mor och far med tanke på att min bror fick en när han fyllde 18, då han fick svampbob, så antagligen får jag väl en med led zeppelin, hurley eller något annat jag gillar. eller så kommer de jävlas och skaffa en med barbie, hade inte heller förvånat mig.

jaaaaaa, mindre än en vecka kvar till julafton... känns väl bra, eller? förövrigt har jag blivit bättre på att köra bil. vill ta mitt fucking körkort snart..... läser hela tiden på fb ''HAR TAGIT MITT KÖRKORT!'' ''körkort!'' ''SE UPP PÅ VÄGEN FÖR NU KOMMER JAG!:D'' ''BLEV TAGEN I 2AN IGÅR, OCH FICK ÄVEN KÖRKORT!:D''

vill också haaaaa.......... så man slipper gå ner i kylan till bussen, eller ja, i vanliga fall, springa ner. hmm, vad har annars hänt? vi hade HLR på idrotten då vi fick kössa en docka.... kändes, annorlunda.

ni kan få två fina bilder från den dagen, meeeeeeen nu får jag la försöka sova. annars har jag en liten sovmorgon imorgon till klockan 9 eftersom jag kör bil imorgon till skolan..... fan va awesome. p o!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0