Day 10 - Wishes

blink tisha, en som är ganska ny då, tycka dessa nedan är otrooooligt clean


velat ha vinröda skor, typ vans eller converse, fast helst vans för mina converse går sönder så jävla fort.... får la bara se om jag hittar några vinröda vans och om de finns i min storlek.... I-lands problem


hurley tishor är aaaaaaaldrig fel.... helst den som är regular, som det står endast hurley på, fast i vilken färg som helst går bra!


vill också ha gymkort, som jag ska skaffa efter jul.... hmm, öl hade inte suttit fel och en resa till Irland eller London hade absolut inte aldrig i hela världen suttit fel!



Day 1 - One person I admire
Day 2 - 15 short facts about me
Day 3 - 5 different outfits
Day 4 - Top 5 of my most played songs on my iphone and why
Day 5 - How would I describe my ''Perfect life''?
Day 6 - Things I'm proud of
Day 7 - Good and Bad stuff over the last month
Day 8 - 5 celebs I think are good lookin'
Day 9 - 3 of my favorite movies of all time and why
Day 10 - Wishes
Day 11 - Goals for the week that's up ahead
Day 12 - Something/Someone I'm missing
Day 13 - My haircolors through my life
Day 14 - What does my relationsship status look like now and am I happy about that?
Day 15 - My clothes, weather and my mood right now, in pictures
Day 16 - 5 things I'm looking forward to

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0