7DECEMBER2011 08:13


sitter i skolan atm, grafisk design heeeeeeeeeeeeeela dagen. döda mig!!!!!!!! men anyway, blev ingen bilskola idag pga förhinder (yepp, så smarta ord använder jag idag), så vettifan vad som händer. min dag sög lite igår också faktiskt....

kom hem halv 3 och tog sedan kvart i 5 bussen till anneberg och somnade nästan på pendeln, varit trött hela dagen vilket gjorde att allt och alla gick mig på nerverna.... mötte skatan i centralen, åt på subway och pratade lite. vi tog 18:02 pendeln tillbaka till anneberg där han skulle ta moppen, som inte gick igång, och jag skulle vänta på bussen i ungefär 20 min eller så.

jag och skatan hade kommit överens om att han skulle ta moppen hem och sedan hem till mig, för att jag egentligen bara ville hem och lägga mig i sängen. men på bussen, då jag var ungefär 2 hållplatsen ifrån skatans, så ringde han min mobil och sa att han inte kunde åka hem till mig för att det var bajs halt på vägen.

jag fick ångest och visste inte om jag skulle åka hem eller åka till honom och sedan ta en taxi hem. det blev att jag i slutet blev jätte stressad och hoppade av på hans hållplats, men glömde plånboken på bussen.....fick über ångest och ringde direkt till mamma och bad henne att hämta den.

hon ringde senare och sa att de fick tillbaka den, så då försvann min ångest över det. men väl hemma hos skatan var jag fortfarande jätte trött och orkade knappt snacka med honom. vi somnade nästan, men tiden gick så fort att klockan helt plötsligt var kvart i 9 och taxichauffören ringde och visste inte vart han skulle hämta mig...........

han hittade och ja, jag åkte hem 10 över 9. när jag kom hem orkade jag inte duscha och somnade direkt när jag lade mig i sängen. dagen igår SÖG och ja, kommer förmodligen den här dagen också göra.



btw, tjejen som skrev detta är en idiot

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0