5 luckor kvar


jupp, 19e december idag då, snön är fortfarande kvar och jag sitter och kollar på Albert & Herbert, är dock bara på 11e avsnittet men ändåååååååååå......... kör till skolan om en halvtimma, då vi har matte, hahah känns bra.

efter matten har vi bamba och på engelskan ska vi nog kolla på film tror jag. nu ska jag på toa, brb!

back! när klockan blir halv 3 så ska klassen på universeum, eller ja, de som vill då. vet fortfarande inte om jag vill eller inte, men jag tar med mig kameran ifall att. man får ju feta bilder där inne så, jag funderar påre ändå!

aja, måste la klä på mig nu, ska åka om typ 25 min, måste dricka upp min proviva också.... hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0